De la mijlocul lunii Iulie 2019, in cadrul proiectului a demarat activitatea A3.3 care presupune Monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate prin intermediul a celor 2 centre de sprijin a afacerilor.

Aceasta activitate este realizata ulterior semnarii celor 36 de contracte de subventie si prevede monitorizarea si sprijinul activitatii intreprinderilor infiintate cu privire la eventualele modificari ale planurilor de afaceri selectate, schimbari care nu vor afecta indicatorii prevazuti initial.

De asemenea prin intermediul centrelor de sprijin a afacerilor expertii de ajutor de minimis vor acorda suport pentru rezolvarea oricarei probleme aparute pe parcursul implementarii planurilor de afaceri, in scopul bunei functionari a entitatilor nou create.

Fiecare beneficiar al ajutorului de minimis va trebui sa angajeze, la cel târziu 6 luni de la semnarea contractului de subventie, cel putin 2 persoane. Persoanele angajate în cadrul întreprinderilor nou înfiintate vor avea, în mod obligatoriu, domiciliul sau resedinta în regiunea de dezvoltare Centru, în mediul urban sau rural.

Aceasta activitate de monitorizare a intreprinderilor nou infiintate se va desfasura conform metodologiei elaborate in acest sens, atasata cererii de finantare si va oferi sprijin juridic, financiar-contabil si in domeniul resurselor umane beneficiarilor ajutorului de minimis.